fredag 11 mars 2016

Värsta Partyhelgen II

Söndagen ja. Vaknade och mådde..inte bra. Såklart självförvållat, men lite orättvist med tanke på att jag inte drack så att jag skulle må så himla dåligt. Ja,ja när M hämtade mig vid lunchtid mådde jag ganska ok och det blev bättre för varje timme. Färden gick till Ystad Saltsjöbad. 
Innan dess körde vi till Olof Viktors och åt fantastiska mackor med kräftstjärtar, Citronmarängpaj som vi delade en portion av och små laktrits/chokladkakor.


Jag hade uppgraderat oss och rummet var så himla fint med havsutsikt och allt. Lite bubbel i glasen och sen var det dags att kolla in spa- avdelningen. 





Sen slöade vi lite på rummet, drack bubbel och fiffade till oss lite för middagen på kvällen. 3- rätters där jag valde Pilgrimsmussla, Dovhjort och Tropisk Sorbet. T


. Så klockan var nog inte ens halv 9 när vi satt i frukostmatsalen morgonen efter och frossade. Igen. Amerikanska pannkakor med Nutella t ex. goda bullar, ostar  och pålägg, 


Sen hoppade vi i poolerna igen och när solen tittade fram, satte vi oss i en av de uppvärmda utomhuspoolerna. Helt ljuvligt och så varmt att vi i bara badrockarna gick ned till havet en kort sväng.


Vid lunchtid körde vi in till Ystad 
Maltes Mackor kan man lita på så där åt vi en god macka innan vi körde hem. 


Ett par riktigt fina dagar har jag haft!  Mkt Bra!

3 kommentarer:

  1. Kul se er två bild.
    Snygg kofta spanades in.
    Härligt med stundande Thailandresa.
    Kram Titti.

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det inte många dagar kvar! Precis börjat packa lite, Kram

    SvaraRadera
  3. Så himla mysigt vi hade :) Bästa julklappen!
    Kram

    SvaraRadera